Akcje telesprzedażowe i telemarketingowe


Klient Covendo określa :

  • zakres usługi telemarketingowej, którą chciałby outsoursować
  • godziny pracy
  • liczbę agentów, koordynatorów zespołu
  • zakres odpowiedzialności oraz uprawnienia agentów i koordynatorów
  • poziomy dostępów do zasobów informatycznych własnych 
    (bazy danych, systemy operacyjne, produkcyjne itp.)
  • założenia biznesowe
  • inne cele operacyjne

Dodatkowo:

  • wspólnie z klientem opracowujemy procesy biznesowe i system raportowania
  • zgodnie z wytycznymi rekrutujemy zespół agentów, koordynatorów i zatrudniamy ich,
  • przygotowujemy i przeprowadzamy szkolenia z podstawowych zagadnień telemarketingowych,
  • na bieżąco monitorujemy skład i jakość pracy personelu, 
  • z klientem rozliczamy się raz na miesiąc.

 Korzyści dla firmy:

  • bieżące poszukiwanie i rekrutacja, a także szkolenia telemarketingowe po stronie dostawcy usług, czyli naszej firmy,
  • minimalizacja kosztów związanych z podnoszeniem poziomu zatrudnienia
    (na przykład: fundusz socjalny, składki na PFRON),
  • minimalizacja kosztów powierzchni biurowych
  • dostęp do know-how.