Badanie satysfakcji klienta


Obecnie pozycji rynkowej już nie ustalają najniższe ceny, dobrze przygotowana promocja lub udoskonalanie usług. Te czynniki są ważne, jednak najważniejszy jest zadowolony Klient. On, oprócz ładnej reklamy, opakowania lub atrakcyjnej ceny, oczekuje znacznie więcej.

Czego?

Przede wszystkim wysokiego poziomu obsługi posprzedażowej i wartości dodanych w postaci dodatkowych usług. Często o wyborze konkretnego produktu lub usługi decydują szczegóły, które powodują, iż sięga on po dany produkt lub usługę. Satysfakcja Klienta to droga do sukcesu każdej firmy. To dzięki niej Państwa obroty mogą wzrosnąć, a konkurencja pozostanie w tyle.

Dzięki telefonicznym badaniom satysfakcji klientów będziecie mogli Państwo:
• poznać swoje mocne strony,
• zwiększyć zadowolenie klientów i zapobiec ich odejściu,
• uzyskać rekomendacje co do dalszego rozwoju produktów i usług.


Badania Opinii/Konsultacje Społeczne


Opinia społeczeństwa nigdy jeszcze nie była tak istotna jak w dzisiejszych czasach. Firmy i organizacje, decydujące się na takie badania, wiedzą jak duże znaczenie mają informacje pozyskane przy wdrażaniu właściwych działań w życiu politycznym i publicznym.
Kluczem do sukcesu jest znajomość aktualnych opinii społeczeństwa. Proponujemy Państwu przeprowadzenie badań telefonicznych, mających na celu poznanie aktualnej wiedzy na temat: postaw, opinii i zamierzeń społeczeństwa w odniesieniu do konkretnej sytuacji lub zdarzenia.

Powierzcie nam zbadanie odpowiedniej grupy docelowej, jeżeli jest dla Państwa ważna możliwość:

• wyeliminowania nawet najmniejszych pomyłek, błędów i niedociągnięć, na które Klienci zwracają uwagę ,
• wykorzystania pomysłów i „dobrych rad” oraz sugestii Klientów,
• zarządzania relacjami z Klientami, w szczególności nowymi,